150
KOMPLETÓW PROFESJONALNEGO SPRZĘTU
18 LAT
DOŚWIADCZENIA
1 NUMER
NA RYNKU
Paintball-Rybnik.pl
Jan Tomaszewski
Rybnik-Kamień
ul. Hotelowa 12
tel 696-146-769
FAQ
Z naszych usług skorzystali:

REGULAMIN

Tutaj możesz pobrać Regulamin pola Paintballowego "Adrenalina w Kulkach"

Tutaj możesz pobrać gotową zgodę na udział w grze w Paintball

 

Podstawowy warunek:

Jeśli ukończyłeś 18 lat to możesz grać samodzielnie.
Jeśli nie to musisz postarać się o pisemną zgodę rodziców lub opiekunów
Zgodę możesz pobrać powyżej

Krótko o zabawie:

1. Wszystkich uczestników gry dzielimy na dwie grupy.
2. Wyposażenie każdego gracza to:

- amerykański karabinek półautomatyczny semi-auto tzw. Marker ( 1 naciśnięcie na spust powoduje wystrzał jednej kulki ) 
- kombinezon kamuflażowy typu Moro ( nie trzeba wypożyczać Moro można zabrać własne ubranie )
- maskę ochronną (ochraniającą oczy, uszy, czoło i twarz)
- butlę ze sprężonym powietrzem ( ciśnienie ponad 200 atmosfer, prędkość wylotowa ponad 300 km/h )

3. Każdy z graczy przejdzie niezbędne przeszkolenie w zakresie obsługi markera paintballowego.
4. Każdy gracz zostanie przeszkolony oraz zapoznany z zasadami gry i bezpieczeństwa.
5. Drużyny ubrane są w kombinezony Moro różniące się kolorem od drużyny przeciwnej.
6. Najczęsciej na miejsce zabawy wybieramy nasz teren w Rybniku - Kamieniu na terenie Hotelu OLIMPIA, ale możemy dojechać w dowolne miejsce z polem przenośnym ( w razie zainteresowania prosimy o kontakt )
7. Wszystkie Scenariusze jakie przygotowaliśmy dla Państwa można zobaczyć w zakładce SCENARIUSZE
8. Rozgrywamy wiele scenariuszy bawimy się tak długo aż uczestnikom zabraknie kulek z farbą ( zabawa nie ma limitu czasowego )
 

Krótko o zasadach:

1. Trafiony odpada i czeka do zakończenia rozgrywanego scenariusza ( maksymalnie 15 minut )
2. Trafiony gracz podnosi do góry rękę z markerem i udaje się na miejsce wyznaczone przez organizatora
3. Po rozstrzygnięciu danej gry trafiony gracz wraca na pole i znowu rozpoczyna zabawę
4. Każdy Scenariusz rozpoczynamy lub kończymy po usłyszeniu dźwięku syreny.
5. Wygrywa drużyna która podczas całej zabawy zdobędzie najwięcej punktów za rozegrane scenariusze ( wygrany scenariusz 1 pkt, przegrany scenariusz 0 pkt )

 

Krótko o sprzęcie i kulach:

1. Marker paintballowy zasilany jest butlą sprężonego powietrza.
2. Prędkośc początkowa kulki z farbą to około 310-330 KM/h.
3. Kulka zawiera w sobie organiczną ciecz barwną w cienkiej powłoce żelatynowej. Warto dodać, że barwniki są łatwo zmywalne z odzieży, a pozostawione w naturalnym srodowisku ulegają biodegradacji.
4. Kulka trafiając w gracza rozbija się znacząc go farbą.

 

Coś na zachętę:

Paintball to zabawa dla tych, którzy lubią przebywać na świeżym powietrzu i cenią sobie niekonwencjonalną rozrywkę.
Paintball Rozwija zmysły i kondycję fizyczną poprzez wymuszony ruch.
Rywalizacja dwóch zespołów stwarza możliwość współdziałania w grupie, jak również przeprowadzenia akcji indywidualnej.
Można powiedzieć, że jest to wersja dziecięcych bitew gdzie używało się plastikowych pistoletów, czy bawiło w Indian tylko dla nieco starszych
Teraz już jako dorośli możemy zapewnić sobie fascynującą grę.
Innymi słowy jest to taktyczno militarna gra zespołowa.
Jednak nie chodzi tu tylko o to aby sobie postrzelać. Jak już wspomniałem jest to doskonała gra taktyczna, podczas której mamy do zrealizowania określone cele oraz staramy się nie dopuścić do tego aby te cele udało się zrealizować naszym przeciwnikom.